HANDELSBETINGELSER

Når du booker en reol gennem LOPPEN butik og cafe, godkender og accepterer du følgende Handelsbetingelser:

 

LOPPEN butik og cafe
4300 Holbæk
Denmark
CVR: 40363432

P-enhed for butikken:

Ahlgade 53

4300 Holbæk

Du kan til enhver tid kontakte os i butikken, på mail eller telefon i vores åbningstider:


Mandag-Onsdag kl 10.00-17.30, Torsdag-Fredag kl 10.00-18.00, Lørdag kl 10.00-15.00 og Søndag kl 12.00-15.00. tel. +45 42912494 eller info@LOPPENbutikogcafe.dk.

1. Generelt
Ved bookning af en reol på LOPPEN butik og cafe godkender du følgende Handelsbetingelser. Du acceptere disse gennem din booking. 

Du er til enhver tid forpligtet til at være up to date på gældende Handelsbetingelser, som altid er opdateret på hjemmesiden www.LOPPENbutikogcafe.dk.

2. Betaling og afregning

Vi udbetaler din fortjeneste minus 15% kommision til din registrerede konto. 45% på solgt eller gratis og 35% på CO2. Du er selv ansvarlig for at kontoen er korrekt og aktiv til, såfremt du har booket en reol gennem virksomheden.

Alle gældende priser forefindes på www.LOPPENbutikogcafe.dk og er inkluderet moms. Privatsalg af brugte ting, er ikke momspligtige. 

Der udbetales tilgodehavender to gange i mdr. til den registrerede bankkonto. Evt. reolleje fratrækkes salget inden overførsel. Vi opgør salget fra den 1.-15. og fra den 16.-31. Tilgodehavendet overføres og vil være tilgængelig maksimalt en uge efter opgørelsen. 

I butikken og på hjemmesiden accepteres alle former for VISA og Marstercard. Ydermere kan der betales med kontanter, Dankort og Mobile Pay i butikken.  Beløbet trækkes med det samme fra din konto. Læs evt. mere om fortrydelsesret under 5 Annullering af booking. Varer købt i butikken er købt som beset eftersom der handles med brugte varer. 

Alle betalinger krypteres for din sikkerhed. 

3. Lukning af konto

Du kan til enhver tid lukke din konto og slette din bankoplysninger online.

4. Prisregulering
De aktuelle priser er altid tilgængelige på hjemmesiden og på din online konto. Du er selv forpligtet til at holde dig opdateret om eventuelle prisreguleringer.  

5. Annullering af bookning
Du har altid 14 dages fortrydelsesret. Du kan til enhver tid annullere din booking indtil 14 dage efter ordren ved at skrive til info@LOPPENbutikogcafe.dk. Er der mindre en 14 dage til din bookning frafalder din fortrydelsesret.

6. Klager og forsikring

Såfremt du har en klage i henhold til den service LOPPEN butik og cafe har ydet, så kontakt os gerne så hurtigt som muligt og ikke længere tid end en uge efter den ydet service på info@LOPPENbutikogcafe.dk eller tel +45 42912494. 

LOPPEN butik og cafe kan ikke stilles til ansvar over for stjålne, ødelagte ting eller prismærkeombytning.

Såfremt der sker brand, vandskade, tyveri, prismærkeombytning eller skade på dine varer, er virksomheden ikke erstatningspligtig. Ofte vil du være dækket af din indboforsikring - kontakt dit forsikringsselvskab for at høre, hvordan du konkret er forsikret. 

Vi gør dog alt for at sikre dine varer:

- Alarmer til alt stilles gratis til rådighed.

- Vores personale anmelder butikstyveri og prismærkeombytning såfremt dette opdages. Skriv gerne en forklarende varetekst i varekategorien på dine prismærker således, vores personale kan være opmærksom på om det er den rette vare de står med i hånden og evt. fange ombytninger, hvis dette opdages.

- Dyre vare skal i vores glasmontre ved kassen, såfremt der er plads.

Er din vare blevet væk, men ikke solgt, så er den højest sandsynlig endt på en anden reol. Ofte er kunderne ikke gode til at returnere fortrudte køb til den rigtige reol. Den dukker i langt de fleste tilfælde op og så returnere vi den til den rigtige reol.

Tjek altid "Jeg er blevet væk" reolen for varer, som har mistet deres prismærke. Varer som ikke afhentes fra reolen inden 14 dage tilfalder LOPPEN butik og cafe og kan bortdoneres eller sælges herfra.

7. Ejendomsret

Sælger er alene ansvarlig for at have uindskrænket ejendomsret og ret til at sælge sine varer på reolen.

Følgende produkter må ikke sælges fra reolerne:

- Sikkerhedskompromitterende varer såsom, Fødevarer, tobak, alkohol, våben, fyrværkeri, hårde hvidevare, pornografisk materiale eller andet som vurderes upassende af personalet.

- Kopivare 

- Hælervarer

- Uhygiejniske eller ildelugtende genstande, som kan komprimentere butikkens standard

- Erhversmæssig salg uden forudgående accept

- Det er ikke tilladt at reklamere for egen virksomhed/privatsalg uden om butikken
 

8. Tømning af reol

Tømning af reolen skal ske senest 2 timer inden lukketid. Lad alle alarmer og prismærker sidde på varerne, således personalet kan tjekke om alle varerne du tager ud af butikken tilhører din reol. Personalet alene kan tage alarmerne af dine varer. 

Såfremt reolen ikke er tømt rettidigt, forlænges lejen med yderlig en uge. Såfremt standen er booket til anden side, vil standen blive pakket ned for 150kr. og opbevaret i en uge hvorefter de tilfalder butikken.

9. Orden og rydelighed

Det er sælgers forpligtigelse at reolen fremstår rydelig og ordentligt. Såfremt reolen er overfyldt er det personalets ret til at fjerne vare, ligesom varer der er for store eller kan falde ned kan blive fjernet fra reolen til enhver tid. 

Sikre dig at der ikke er overfyldt i reolen, det fremmer salget, når man kan se tøjet og tingene for alt det andet på reolen.

10. Prismærker

Alle varer oprettes på forhånd online på Mine Bookinger som kan tilgås online via www.LOPPENbutikogcafe.dk. Såfremt du ikke selv har tilgang til en computer, smartphone eller tablet er der en tilgængelig i butikken.

Jo bedre beskrivelse du påfører varen jo bedre mulighed har personalet for at opdage prisbytteombytning. Beskrivelsen kan indeholde: kategori, størelse, farve, mærke og pris. F.eks. Blå Malene B. bluse, str. 38, 250kr. Gode beskrivelser skal påføres både dyre og billige varer, så de ikke kan ombyttes.

Print af prismærker sker i butikken og personalet hjælper dig gerne. 

Booker du en ny reol, skal der nye prismærker på alle varerne, men forlænger du leje forsøger vi altid at beholde din nuværende reol. 

CO2-reol

Vi prissætter dine vare ud fra referencepriser på et par varer ved aflevering af dine ting. Du er selv forpligtet til at tjekke om prisniveauer er tilsvarende det du forventer. Er der huller eller pletter på tøjet, så værdiansættes varen væsentligt lavere eller også afvises varen som ikke salgbar. 

11. Udsalg

Såfremt du ønsker at holde udsalg på din reol med henholdsvis 25% eller 50% rabat, skal dette oplyses til personalet, som udlevere udsalgsskilte og registrere det i kassesystemet. Rabatten gælder alle varer og der kan ikke oprettes forskellig rabat på de enkelte varer. 

12. Opstart og temaborde

1 time før lukketid dagen før din lejeperiode, kan du opstille dine varer. Reolerne må ikke ombygges eller udbygges. De kan dog udsmykkes i en let udstrækning for at optimere dit salg. Se evt. også under Mine Bookinger omkring tips og gode ideer til optimering af salg.

 

LOPPEN butik og cafe kan til enhver tid oprette Temaborde med varer fra butikken, således dit salg optimeres. 

13. Persondata

Se yderlig forklaring på dette under vores Privatlivspolitik nederst på siden. 

14. Cookies

Der gemmes cookies på hjemmesiden og disse er nødvendige for at den kan fungere. Cookies kan til enhver tid slettes. Nogle cookies bruges til statistik andre til tredjeparts tjenester. Ved benyttelse af servicen hos LOPPEN butik og cafe accepteres brugen af cookies.

15. Forsendelse

Ønskes varer sendt med post, sker dette på eget ansvar og varen er købt som beset. Såfremt varer sendes retur er dette for egen regning og ansvar.

© 2019 LOPPEN butik og cafe

Ahlgade 53, 4300 Holbæk

www.loppenbutikogcafe.dk

CVR 40363432

Tel: +45 42912494 | Mail: info@LOPPENbutikogcafe.dk